10 ՈՍԿԵ ԿԱՆՈՆ ԷՅՆՇՏԵՅՆԻՑ


1.Մարդնով երբեք չի սխալվելերբեք ոչինչ չի արելՇատերը վախենում են քայլելքանի որ վախենումեն սխալվելուցսակայն տարիներ հետո են գիտակցումոր հենց դա էր նրանցամենամեծ սխալը:


2. Կրթությունը դա այն էերբ մոռանում ես այն ամենի մասինինչ սովորեցրել են դպրոցում և հիշումես այնինչ տվել է կենսափորձդ:
3.
Երևակայությունն ավելի կարեւոր էքան գիտելիքներըԵրևակայությամբ դուք կարող եք ստեղծելայնինչ ցանկանաք, և եթե դա ձեզ հաջողվիկգտնեք այն իրականություն դարձնելու հնար:
4.
Արվեստի գաղտնիքը կայանում է հետևյալումգաղտնի պահպանիր քո ներշնչանքը:
5.
Մարդուն պետք է գնահատել ըստ նրա տալու կարողության.նրա գիտելիքները չեն կարող որոշել նրամարդկային տեսակը:
6.
Ապրելու երկու տեսակ կադուք կարող եք ապրել եւ վստահ լինելոր հրաշքներ չեն լինումկամ`կարող եք ապրել և հավատալոր կյանքն ինքնին հրաշք է:
7.
Երբ ես ուսումնասիրում եմ ինձ եւ իմ մտածելու կարողությունըես գալիս եմ այն եզրահանգմանըորերեւակայության շնորհն ու ունակությունը ինձ համար ավելի արժեքավոր է:
8.
Որպեսզի դառնաս հոտի անթերի անդամառաջին հերթինպետք է դառնաս ոչխար:
9.
Պետք է սովորել խաղի կանոններըիսկ ապա խաղալ բոլորից լավ:
10.
Շատ կարևոր է չդադարել հարցեր տալՀետաքրքրասիրությունը մարդունպատահական չէ տրված:

No comments:

Post a Comment