Ցտեսություն միջին դպրոց


Բարև ձեզ :Ահա վերջանում է տարին,ու մենք 9-րդ  դասարանցիներս  պետք է ավարտենք մեր միջին դպրոցը:
Մի մասը կգնան ավագ դպրոց,իսկ մյուս մասը քոլեջ:Ես իհարկե կշարունակեմ իմ դպրոցը:1-ին դասարնից սկսած ես սովորել եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում : 1-ից մինչև 6-րդ դասարան սովորել եմ Նոր Դպրոցում,իսկ հետո արդեն տեղափոխվել եմ միջին դպրոց:Այս ութը տ
արվա ընթացքում ես շատ բաներ սովորոեցի իմ դպրոցից,ինձ դպրոցը շատ բաներ տվեց՝առաջին հերթին մեծ գիտելիքներ,նաև սովորցրեց մարդ լինեն:Շատ ընկերներ ձեռք բերեցի,երկու լավագույն ընկերուհիներ՝Աննան ու Եվան,որոնց երբեք չեմ մոռանա ,նույնիսկ եթե գնամ քոլեջ:Չեմ մոռանա նաև իմ մյուս լավ ընկերներին,որոնք միշտ իմ կողքին են եղել ամեն հարցում:Դպրոցի շրջանակներում շատ մրցանակներ ստացա,ու հոսով եմ որ մրցանակները կշարունակվեն նաև ավագ դպրոցում:Գարնանային արջակուրդներին իմ մրցանակի շնորհիվ եղա նաև Գանձասարում,որտեղ շատ ընկերներ ձեռք բերեցի:Շատ տեղեր եղա որտեղ որ չէի եղել կյանքում:Աննմոռանալի պահեր եղան,որոնք ես երբե՜ք չեմ մոռանա:Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը իմ կյանքի մի մասնիկն է դարձել,որովհետև դպրոցը գալը ինձ համար ոչ թե պատիժ ու տառապանք է,այլ մի մեծ ուրախություն:Ես նաև շատ բաներ սովորեցի իմ միջին դպրոցի դասղեկից:Շնորհակալ եմ ձեզ ընկեր Լուսինե,որ միշտ մեր կողքին եք եղել ու աջակցել եք մեզ ամեն հարցում,ձեզ իսկապես շատ ենք սիրում,և շատ կցանկանանք որ դու լինեք մեր դասղեկը ավագ դպրոցում:Շնորհակալ եմ նաև մեր բոլոր ուսուցիչներից մեզ դիմանալու ու գիտելիք տալու համար:Ես կկարոտեմ մեր ուրախ ու անհոգ առօրյան,բայց հուսով եմ որ ավագ դպրոցում նույնպես այդպես կլինի:
Առայժմ այսքանը կհանդիպենք ավագ դպրոցում:






No comments:

Post a Comment