Ժամանակակից պարը ունի խոր ակունքներ և կրել է Արևելքի հին ժողովուրդների ու անտիկ աշխարհի պետություններում ձևավորված պարի ազդեցությունը, որը մեզ հայտնի է ոչ միայն գեղանկարչությունից,այլև գրավոր վկայություններից:
Հին եգիպտացիների,հույների,հռոմեացիների կենցաղում պարը,պաշտամունքի մաս լինելով հանդերձ,դաստիրակչական մեծ դեր է կատարել եղել թատրոնի պարտադիր բաղկացուցիչներից: Ժողովրդական պարերի հիման վրա պարերի մասնագիտացմամբ սկզբնավորվել է բեմական պարը,որպես պարի հիմնական տեսակներից մեկը:Եվրոպայում նրա զարգացումն սկսվել է հելլենիզմի դարաշրջանում (մ.թ.ա IV-II դդ.), պարող մնջկատակների արվեստով, որը մ.թ. II-V դդ. Հին Հռոմում շարունակվելով՝ կատարալագործվել է մնջախաղում:Միջնադարում թատերականացված պարերով հանդես են եկել գուսանները,ժենգլյորները: XV-XVIII դ. Սկզբին սկզբնավորվել է բեմական պարի տարատեսակը՝ձևավոր պարը : XVI-XVII դդ. Եվրոպայում լայն տարածում են գտել պարահանդեսային պարերը:XVII դ. Սկզբից, պարային ներկայացումների ի հայտ գալով պարը հարստացել է նոր արտահայտչամիջոցներով,տեխնիկայով: 1661-ին Ֆրանսիայում հիմադրված Պարի թագավորական ակադեմիան մշակել է պարի արտահայտչամիջոցների (մարմնի շարժումների,դիրքերի) կանոնացված համակարգ որն հետագայում (XIX դ. Վերջից Ռուսաստանում) անվանվել է դասական պար:Ֆրանսիական հեղափոխության նախօրեին երաժշտության թատրոնի գեղագիտական սկզբունքների շուրջ ծավալված պայքարի ու բարենորոգումների հետևանքով ի հայտ է եկել բալետային ներկայացման կառուցվածքային նոր ձևը, որն օգնել է բալտի առանձնանալուն որպես արվեստի ինքնուրույն տեսակ:XIX դ. 2-րդ կեսին ռոմանտիկ բալետում մշակվել է պարի նոր վիրտուոզ,որին նպաստել է հատուկ ոտնամանի օգնությամբ ոտնամատերի վրա պարելու՝պարուհուն ընձեռված հնարավորությունը: XIX դ. Վերջին բեմական պարը հարստացրել են սիմֆոնիստ կոմպոզիտորներ Պ. Ի Չայկովսկին, Ա. Կ. Գլազունովը և բալետմայստերներ Մ. Ի. Պետիպան և Լ. Ի. Իվանովը: Այդ նույն ժամանակամիջոցում ՝լ ժողովրդական պարի բալետային մշակումների հիման վրա ստեղծվել է հատուկ պարատեսակ՝բնութագրային պարը:Հետագայում ուժեղացել է ժողովրդական պարի նկատմամբ հետաքրքիրությունը. Այն օգտագործել են ռուս շատ բալետմայստերներ ՝ Մ. Մ. Ֆոկինը, Լ.Ֆ. Մյասինը, Կ. Յա. Գոլեյզովսկին, Ֆ. Վ. Լոպուխովը և ուրիշները: XIXդ. Վերջին- XX դ. Սկզբին Պարում, ի հակադրություն դասականի, Երևան է եկել <<մոդեռն>> կոչվող պարի ուղղությունը: <<Մոդեռն>> պարի ձևավորմանը ազդել է նաև Ա. Դունկանի արվեստը: 1940-60 ական թթ. Եվրոպայի երկրներում և ԱՄՆ-ում տեղի է ունեցել դասական պարի և <<մոդեռնի>> փոխազդեցության ու փոխհարատացման պրոցես: Պարում առանձնահատուկ տեղ են զբաղեցնում էստրադային պարերը, որոնք աչքի են ընկնում կատարման ու բեմադրության սրությամբ,վիրտուոզ,լակոնիկ արտահայտչամիջոցների օգտագործման ձգտումով: Պարի զարգացման պատմության ընթացքում մշտապես գոյատևել են ժողովրդական պարերը: Սովետական բալետմայստերները դասական պարը համարում են պարի առավել կատարյալ համակարգ:
20-րդ դարի սկզբին ի հայտ եկան այնպիսի պարի տեսակներ ինչպիսին են ՝չա-չա-չա-ն, ֆոքստրոտը: Այս պարերի առաջացման մեջ մեծ դեր է կատարել Աֆրիկյան ջազային ռիթմը: Պարի մեջ կոնֆլիկտները ավելի շատ ընդգծված են պասադոբլի և տանգոյի մեջ:Համաշխարհային հռչակ է ձեռք բերել Բրազիլական պարահանդեսային սամբան:
Պարերի մի քանի տեսակներ
Չա-չա-չա կուբայական երաժշտական ոչ և պար, լայն տարածում է ստացել Լատինական Ամերիկայում, ինչպես նաև ԱՄՆ-ում: Չա-չա-չա-ն առաջացել է Կուբայի կոմպոզիտոր Էնրիկե Հորինայի և Դանսոնի էվոլությոն փորձերի շնորհիվ , XX-րդ դարում . Պարում էին Կուբայի հայտնի սրճարաններում և, փողոցային երեկույթների ժամանակ: Չա-չա-րան-ն է մեկն է հինգ պարահանդեսային պարերի
Սամբա հանդիսանում է երաժշտական ոչ և պար ծագել է Բրազիլիայում: Այն ճանաչվում է ամբողջ աշխարհում որպես Բրազիլիայի խորհրդանիշ բրազիլական պարահանդեսի: Համարվում է մեկը Բրազիլիայի ամենահեղինակավոր մշակույթներից Սամբան դարձել է Բրազիլիայի ազգային ինքնության պատկերակ որը 2005 թ. դարձավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի մարդկության ժառանգությունը, հիմնական արմատը Սամբա կարիոկա, որը խաղացել են և պարում են Ռիո դե Ժանեյրոյում: Սամբայի ազգային օրը նշվում է Դեկտեմբերի 2-ին:
Տանգո որ ծագել է 1890 թվականին Ռիո դե լա Պլատայի երկայնքով, միջև Արգենտինայի և Ուրուգվայի բնական սահմանը, և շուտով տարածվել է ամբողջ աշխարհում:
Վաղ ժամանակներում Տանգոն հայտնի էր որպես տանգո կրեոլ տանգո: Այսօր, կան տանգոի բազմաթիվ պահպանված ձևեր.
2009 թ-ին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հավանություն է տվել համատեղ առաջարկը Արգենտինայի եւ Ուրուգվայի ներառել տանգոն ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ցանկերում:
Աղբյուր՝Հայկական սովետական հանրագիտարան-հատոր 9
ttps://ru.wikipedia.org/wiki/История_танца
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0-%D1%87%D0%B0-%D1%87%D0%B0
http://en.wikipedia.org/wiki/Samba
http://en.wikipedia.org/wiki/Tango
Titanium plate flat irons and blades - TITIAN ARTS
ReplyDeleteTIP YOUR HEAD ON. TIP YOUR ford fusion titanium LOUISES · TIP man titanium bracelet YOUR DEAL columbia titanium boots LOUISES · TO DO YOUR DEAL. TIP YOUR microtouch titanium DEAL ON. TIP YOUR LOUISES · TO DO YOUR DEAL. TIP YOUR LOUISES · TO DO YOUR ford escape titanium 2021 DEAL. TIP YOUR
q806s9vmeul513 sex chair,horse dildo,female sex toys,sex chair,masturbators,cheap sex toys,masturbators,dildos,sex toys e586z0xwmff056
ReplyDeleteb003z5pfacf167 cheap jerseys,wholesale jerseys,wholesale jerseys,wholesale nfl jerseys,nfl jerseys,wholesale nfl jerseys from china,Cheap Jerseys china,Cheap Jerseys china,nfl jerseys,cheap jerseys o796d3xzkyt339
ReplyDelete